/Niniejsze zapytanie ofertowe ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych/
Przedmiot zamówienia obejmuje:- świadczenie kompleksowych usług sprzątania budynków i terenów stanowiących własność Gminy Kartuzy
1. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace związane z utrzymaniem czystości w zakresie:
- sprzątania budynków - pomieszczeń wspólnego użytkowania i urządzeń budynków (pralnie, suszarnie, klatki schodowe, korytarze, strychy, lamperie, okna, luksfery, drzwi do budynków i pomieszczeń wspólnego użytkowania).
- sprzątania i odśnieżania powierzchni utwardzonej terenów przynależnych do budynków (chodniki, jezdnie osiedlowe, podwórka, altanki śmietnikowe).
- sprzątania powierzchni nieutwardzonych (trawniki, place zabaw, podwórka).
- wykonywanie dodatkowych czynności określonych w „Zakresie czynności” stanowiącym załącznik (nr 1) będący integralną częścią zapytania ofertowego.
2. Przedmiot zapytania ofertowego obejmuje budynki i tereny stanowiące własność Gminy Kartuzy. Wykaz budynków i terenów wraz z powierzchnią sprzątaną stanowi załącznik nr 2a,2b,2c, 2d, które są integralną częścią zapytania ofertowego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałej lub czasowej zmiany wielkości powierzchni sprzątania w sytuacji zbycia lub nabycia przez Gminę Kartuzy nowych nieruchomości, 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie niezbędnych narzędzi, sprzętu oraz własnych środków czystości i środków higieny, z zastrzeżeniem, iż środki te powinny posiadać aprobatę Państwowego Zakładu Higieny. Zamawiający, w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i sprawdzenia posiadanych atestów.
5. Zamawiający w miarę możliwości zapewni nieodpłatnie Wykonawcy zamknięte pomieszczenia z przeznaczeniem na zaplecze socjalne umożliwiające przechowywanie sprzętu, odzieży ochronnej i środków czystości.
6. Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia Wykonawcy dostępu do wszystkich pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania.
7. W okresie zimowym piasek lub mieszankę solno-piaskową Wykonawca dostarczy na posesję we własnym zakresie a kosztami zakupu i dostawy obciąży Zamawiającego jako dodatkową pozycję w wystawione fakturze w danym miesiącu
8. Wynagrodzenie wykonawcy będzie realizowane na podstawie miesięcznych faktur w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
9. Wykonawca nie może zlecić usług innemu podwykonawcy.
termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie - 1.02.2024r
zakończenie -31.12.2024r
Warunki udziału w postępowaniu i kryterium oceny ofert:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają zezwolenie na świadczenie w/w usług
b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) posiadają aktualne ubezpieczenie o wartości 50.000,00 zł.
2. Propozycja cenowa powinna zawierać kwotę miesięcznego wynagrodzenia netto i brutto.
3. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia - 100%
4. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć na załączonym druku w zamkniętym opakowaniu z napisem: „ Świadczenie kompleksowych usług sprzątania budynków i terenów stanowiących własność Gminy Kartuzy” na adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach
83-300 Kartuzy ul. PCK 1
w sekretariacie do dnia 22 stycznia 2024r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 stycznia 2024r. o godz. 11:00
Dodatkowe informacje:
1. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, który złożył najkorzystniejsząiofertę.