Uwaga
  • Polityka Cookies

    Ta strona uzywa plikow cookies do nawigacji strona oraz innych funkcji. Przebywajac na stronie potwierdzasz mozliwosc instalacji tego typu plikow na swoim urzadzeniu.

    Zobacz przepisy Dyrektywy UE

Ogłoszenie naboru na stanowisko Głównego Księgowego

DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KARTUZACH

Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

GŁÓWNY KSIĘGOWY

  

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach w miesiącu kwietniu 2014 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

 

Nazwa jednostki:                     Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach

                                               Ul. PCK 1 83-300 Kartuzy

 Określenie stanowiska:            Główny księgowy

 Wymagania niezbędne, które powinna spełnić osoba ubiegająca się o zatrudnienie:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  4. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  5. stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko
  6. spełnia jeden z poniższych warunków:
    1. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
    2. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
    3. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
    4. posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

7. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, ustaw podatkowych (CIT,PIT,VAT) ustawy o ochronie praw lokatorów(…), ustawy o własności lokali, gospodarce nieruchomościami, gospodarce komunalnej, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
  2. Doświadczenie w systemach zarządzania jakością ISO 9001:2008
  3. Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu,
  4. Kreatywność, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji oraz wysoka kultura osobista.

 

 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku m.in.:

1.Prowadzenie rachunkowości jednostki,

2. Przygotowanie projektu planu finansowego,

3. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

4. Prowadzenie dokumentacji kadrowej,

5. Wykonywanie zadań w ramach pełnienia funkcji auditora wewnętrznego oraz przedstawiciela kierownictwa ds. systemów ISO 9001:2008,

6. Dokonywanie wstępnej kontroli:

  •  zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  •  kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

7. Nadzorowanie prac podległych stanowisk działu księgowości,

 

8. Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych,

9. Zapewnienie obsługi zebrań wspólnot mieszkaniowych pod względem zagadnień finansowych,

10. Nadzorowanie działań windykacyjnych,

11. Zadania przypisane kierownikom komórek organizacyjnych na podstawie odrębnych ustaw i przepisów wykonawczych,

12. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub upoważnienie Dyrektora.

 

Informację o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w systemie jednozmianowym z miesięcznym okresem rozliczeniowym, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00 w siedzibie Zakładu przy ul. PCK 1 w Kartuzach.

 Wskazanie wymaganych dokumentów:

  1. Życiorys kandydata (CV),
  2. List motywacyjny,
  3. Kopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające staż,
  4. Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  6. Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
  7. Referencje (o ile kandydat jest w ich posiadaniu)

 Etapy rekrutacji:

  1. Weryfikacja przesłanych ofert pod względem formalnych,
  2. Rozmowa kwalifikacyjna.

 Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty pracy w zamkniętych kopertach należy składać w pokoju nr 1 w siedzibie Zakładu lub przesłać listem na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. PCK 1 83-300 Kartuzy z dopiskiem: Nabór na stanowisko Głównego Księgowego

Termin składania ofert: 21.05.2014.

Aplikacje, które wpłyną do Zakładu po powyższym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Zakładu).

Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Zakładu oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zakładu.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Dyrektor zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym etapie postępowania rekrutacyjnego bez podania przyczyny.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 nr 101 poz.926 z późn.zm.) oraz z ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 nr 142 poz. 1593 z późn. zm.)”.

 

 

 

Odsłon : 271263