Uwaga
  • Polityka Cookies

    Ta strona uzywa plikow cookies do nawigacji strona oraz innych funkcji. Przebywajac na stronie potwierdzasz mozliwosc instalacji tego typu plikow na swoim urzadzeniu.

    Zobacz przepisy Dyrektywy UE

ZAPYTANIE OFERTOWE Obsługa Prawna

ZAPYTANIE OFERTOWE

/Niniejsze zapytanie ofertowe ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych/

Zwracamy się z prośbą o złożenie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje :

- obsługa prawna Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Podstawowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje prowadzenie obsługi prawnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach w zakresie:

- administrowanego zasobu Gminy Kartuzy oraz administrowanych Wspólnot Mieszkaniowych, a w szczególności:
a/ opracowywania,opiniowania i weryfikacji wewnętrznych aktów prawnych,
b/ sporządzania opinii prawnych związanych z działalnością Zakładu,
c/ opiniowania umów i porozumień, w których stroną jest Zakład,
d/ przygotowanie dokumentacji sądowej, komorniczej oraz reprezentowanie prawne i procesowe zamawiającego wobec osób trzecich i sądów w zakresie spraw powierzanych,
e/ wykonywanie innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez zamawiającego,
f/ opiniowania i weryfikacji dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Zamawiającego,
g) opiniowania i weryfikacji dokumentacji w zakresie prawa pracy
h) udzielania opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa pracownikom Zakładu.
i) sporządzanie pism do kontrahentów, instytucji i petentów na wniosek Zamawiającego
Obsługa prawna będzie prowadzona w siedzibie Zakładu przy ul. PCK 1 w Kartuzach raz w tygodniu łącznie 2 godziny tygodniowo.
Dni i godziny pracy zostaną uzgodnione z wybranym oferentem
W inne dni tygodnia pomoc będzie udzielana w siedzibie oferenta bądź telefonicznie,e-mailem. Potrzebne do realizacji zadań materiały będą przekazywane wcześniej przez zainteresowane działy i pracowników.
W przypadku konieczności występowania przed sądami, dni i godziny pracy mogą ulec zmianie w sposób uzgodniony wzajemnie pomiędzy stronami.
Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie - 1.02.2024r.

zakończenie - 31.12.2025r.

 


 

Załączniki:

Odsłon : 245340