Uwaga
  • Polityka Cookies

    Ta strona uzywa plikow cookies do nawigacji strona oraz innych funkcji. Przebywajac na stronie potwierdzasz mozliwosc instalacji tego typu plikow na swoim urzadzeniu.

    Zobacz przepisy Dyrektywy UE

Zaproszenie do składania ofert utrzymanie czystości

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach

 

zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia:

 

„ Świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w szaletach miejskich przy ul. Rynek 5A oraz ul. Dworcowej w Kartuzach.”

 

 

zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej

kwoty wskazanej w art.2 ust.1 pkt 1 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych

 

  1. Termin realizacji zamówienia: od 01.02.2022r. do 31.12.2022r.
  2. Szczegółowy Opis zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 5 w godzinach od 800 do 1500 dostępny jest również na stronie: www.zgm-kartuzy.com.pl
  3. Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z oferentami jest Pani Monika Wasilewska i Małgorzata Matczak.
  4. Do oceny propozycji cenowych przyjęte zostaną następujące kryteria:

- cena – 100%

  1. Propozycje cenowe należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 (sekretariat) w terminie do 31.01.2022r. do godz.1500

Załącznik Nr 1- zapytanie ofertowe.pdf

Załącznik nr 2 - zakres czynności Dworcowa .pdf

Załącznik Nr 2 - zakres czynności szalet Rynek.pdf

Załącznik Nr 3- oferta wykonawcy.pdf

Załącznik Nr 4- wzór umowy.pdf

Załącznik Nr 5 - klauzula informacyjna.pdf

 

Odsłon : 245311